вторник, 5 април 2011 г.

Музика за медитация

Това е музика за медитация. Медитацията влияе изключително благоприятно върху човешката психика и организъм. 10 минути всеки ден са достатъчни, за да се поддържаш винаги спокоен, щастлив, здрав и положително настроен. А това, както знаете е изключително важно, за да може да излъчваш тази положително вибрация и да привличаш положителни случки в живота си. 
  
  ***
 
                                                                              ***                                 
                                                                   
***                        

  Ето и пример какви утвърждения да си казваме по време на медитация:
–Аз съм здрав и силен.
 –Аз обичам себе си.
 –Аз привличам изобилие от положителни хора и случки в живота ми.
 –Всеки ден във всяко едно отношение ставам все по-добре и по-добре.
 –Аз съм богат.
 –Аз постигам успех във всичко.
 –Аз съм късметлия.
 –Аз умея да давам и да получавам.
 –Аз притежавам изключителни качества и таланти.
 –Аз съм уникален.
 –Аз приемам всичко, което идва в живота ми и извличам най-доброто от всяка ситуация!
 –Аз съм божествено творение.
 –Аз мога да постигна всичко, което пожелая за себе си, стига да повярвам, че вече съм го постигнал.
 –Аз заслужавам всичко най-хубаво за мен и моите близки хора.
 –Аз вярвам, че моят живот е и ще бъде прекрасен.
 –Аз винаги правя най-доброто, на което съм способен.
 –Аз прощавам на себе си и на другите всичко, което съм направил/направили, защото е човешко да се греши.
 –Аз се уча от опита си и от грешките на другите.
 –Аз вярвам в чудеса и ми се случват чудеса.
 –Аз водя един спокоен и щастлив живот.
 –Аз имам най-прекрасното/те семейство/приятели на света!
 ***

Няма коментари:

Публикуване на коментар