понеделник, 12 септември 2011 г.

Как да мислим, за да привлечем любовта (2-ра част)

 "Светът прави път на тези, които знаят накъде отиват"

  Както споменах в предишната публикация, правилната нагласа относно любовта е от изключително значение. Ако мога да направя някакво сравнение, то е все едно да започнем да строим къща без да сме положили основите. На мен, а и вярвам на много от нас ще ни е интересна темата как да мислим, за да привлечем подходящия партньор, а не просто поредната бройка. Да трупаш бройки е интересно за определени хора до едно време, но всички знаят (а който не го знае го усеща), че това няма да допринесе за щастието ти, а даже може да доведе и до чувство на още по-голяма самота. Но решим ли веднъж, че искаме стабилна и дълготрайна връзка е хубаво да започнем да си изграждаме вътрешна представа за това какъв човек искаме да срещнем още преди да сме го срещнали. 

   Ако нагласата е първата стъпка към привличането на любовта, то изграждането на вътрешния образ за отсрещния човек е втората. 

  Изгответе си списък с всички качества, които искате да притежава бъдещия ви партньор. Всички подробности могат да ви бъдат от полза. Това, което ще се случи е, че най-вероятно няма да имате 100% съвместимост (което е напълно нормално), но човека, когото ще срещнете ще се доближава максимално до тези характеристики. Според мен по-голяма полза ще има да си дадете сметка за типа отношение към вас, отколкото само за външността или уменията, които искате да притежава. Тоест, ако се случи с любимия да харесваме различни спортове, да се занимаваме със съвсем различни професии и всякакви други различия, но пък нямаме нищо против това и никой не пречи на другия да продължава да се занимава с каквото обича и даже го подкрепя в любимите му начинания и го насърчава да се развива, това е отношение. Значи в такъв случай в моя списък ще пише- искам другия да ме обича такъв, какъвто съм. Или..искам другия да оценява всичките ми качества и жестовете, които правя за него/нея. Също искам да мога да разговарям с него/нея за всичко и да усещам подкрепата му/и в добри и лоши времена. Искам да ми дава достатъчно свобода, да ми има доверие и т.н. (аз също на свой ред съм готов/а да дам всичко това! ) 
 Най-голяма съвместимост може да се получи, ако и двамата имате еднакви морални ценности. Тъй, че може да включите и това.

 Списъкът може да продължи още много. Това упражнение малко прилича на процеса по поставяне на цели. И в двата случая трябва да знаем какво искаме да постигнем. Но без да си дадем сметка какво ни прави щастливи ще се лутаме още дълго. Бъдете максимално конкретни. 
 Мен лично няма да ме направи по-щастлива това дали той ще е рус със сини очи или ще е мургав с кафяви очи. За мен е важно да ме привлича много, но отношението му към мен е не по-малко важно. 

  Сега, след като имате ясна представа в съзнанието си, вие сте една стъпка по-близо до мечтания партньор! 

Изабел Батова


Ако искате да копирате статията във вашия блог или сайт, моля поставете линк към нея. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар